Kom og besøg os

Uanset om jeres barn allerede går på skolen, og I har lyst til at være med i skole i nogle timer, om I har lyst til at se og høre om skolen fordi I overvejer at indskrive jeres barn, eller I engang har gået på skolen og kunne tænke jer at se hvordan den ser ud i dag, er I meget velkomne til at komme og besøge os.

Hvis I overvejer at indskrive jeres barn på skolen, er I meget velkomne til at kontakte os. Klik her for at finde kontaktoplysninger.

Indskrivning foregår digitalt på brk.dk. Du finder blanketten Anmodning om skoleskift ved at gå til brk.dk ved at klikke her. Klik derefter på Skal dit barn flytte eller skifte skole?

Hvis jeres barn allerede går på skolen, kan I kontakte jeres barns lærere på Aula og aftale hvornår det passer at være med i skole.

Kunne I tænke jer at se skolen igen, fordi I tidligere har gået på skolen, fx i forbindelse med et jubilæum, er I meget velkomne til at kontakte kontoret.

hverdagsbilleder